2 Kasım 2010 Salı

Ders I : Termodinamik I

Bugun ilk defa orjinal bir derse girdim. amfideydi ders, bakim
ne anlatıyo bu adamlar dedim. konu tanıdık çok temel madde bilgisi
anlatıldıgından bir perspektiften genel olayı çözdüm. Hocalar çırpınıyo bişiler anlatmak için. gayet de başarılılar. ilgimize teşekkür etmeyi de ihmal etmiolar tabi dersin sonunda. güzel haberler tabi bunlar.

İlk termodinamik dersimi hatırlıorum şizofren bi adamdı hocamız.
Çok bilgiliydi, ancak deliydi. Ingiltere kraliyet bursuyla mastır yapmıstı.Ancak bir yaz günü odasında onu, kafada bere ayaklar su dolusu leğende görmüşlüğüm vardır. Dersi dinlemesen yazmasan olurdu ancak bu koşullarda ders geçmek pek mümkün diildi. Dinlemek istemeyen de gayet yoklamaya geliyodu ki harbiden sıkıcı olabiliyodu dersler. Nitekim ben de en arkada oturuyodum ve bişiler yapıodum şuursuzca.

Şimdi işler biraz farklı burda. yabancı yerdesin abuk sabuk adetleri var adamların. Neyle karşılaşacagını da pek kestiremiyosun. Tabi insanın bi kulagı gözü hocadayken, geri kalan ögrencilere yogunlaşıyo.
Peki napıyo bu bu sevgili ögrenciler?

Şimdi bu arkadaslar birer garip insan. biri gelip sen işsin derse bana, küfür edicem ve kaçmıcam. Daha önce de sosyal hayatta tanısma fırsatım oldu kendileriyle bu analizi çoktan yaptım ama hani üstün ırk diye söz ettikleri insanların da nebilim en azından ders ortamında farklı olabileceklerini düşünmeden edememiştim.

Sonuç çok kötü: iğrenç bi ortamda ders dinledim bugun, daha önce amfide de ders dinlememiştim. gürültü kıyamet. aq biz efendi gibi konusurduk gizlice. bunlar manyak. her yer sessiz bak başka konuya atlattın beni. her yer sessiz sakin, mezara girmişsin gibi, ama şu yoldan güruh halinde geçiyosunuz saat 3te aq bazen bi gürültü kopartıosunuz ben anlamadım siz ne işsiniz. ama zaten yoklama da yok canım kardeşim. leptopun pilini sıtabilo kalemle bi siyah bi kırmızı renkle boyuyosan siktir git.

şimdi ben okudugum zamanları hatrlıorum da yoklama olmayan derse ben gitmezdim. hoca da gevşekse dersi geçmek için herşeyi zora sokardım. çalsma işlerini son gecenin 3lerine 4lerine bırakırdım. sen de öle yapsana. sevişme serbest kilise diyo bi de bunu bol dogurmalı arada plastik poşette olmadan et ete değe değe, bak bizim imamlara, onların eline düşseydin nolcaktı bizim gibi, aşk desen aşk meşk desen meşk, sonbahar da geldi yapraklar olabildiğince koyulaştı heryer aşk kokuyo. hadi git seviş albino sevgilinle.
bana bakma sen ben buralardayım. ha gelip bi çayımı içersin o ayrı da, ikinci çayı dökmem sana çünkü senin ben sohbetini skim be kardeşim. Senin de canın sagolsun başbakanım.

Hadi görüşürüz.

Hiç yorum yok: