4 Kasım 2010 Perşembe

Facebook

Bir bakkal hikayesi vardı. Kimindi hatırlamıyorum.(Birisi anlattı bana bunu veya okudum, anlatan arkadaşımsa ve onun adını unuttuysam işi yapan kişi okuyorsa falan özür dilerim haberi olsun.)

Bi adam gitmiş bakkaldan hergün uçak yakıtı(Buradaki nesneyi de unutmuşum, ne kadar ilginç di mi?) istiyormuş. Bir ay istemiş hatta arkadaşlarına da istetmiş, bir ay sonra bakkal camına "uçak yakıtı gelmiştir" yazmış ama alan yokmuş tarzı komik bir hikaye.

Peki bu hikayenin facebook ile ilişkisi nedir? Nasıl olmaktadır? Şöyle.

Cirit . Günümüzün unutulmaya yüz tutmuş sporlarından. HALBUSE çok önemli!!

Neden?
*Atçılık endüstrisi
*Kaskçılık endüstri
*Sopacılık endüstrisi
*Jokeycilik
*Ayrıca endüstri mühendisliği

VE FACEBOOK ile ilişki kısmı;

Facebook`ta hobilerimiz arasında ciriti ekleyerek bu sporun gelişmesini ve yukarıda söz ettiğim endüstrilerin gelişmesini sağlayabiliriz. Neden sağlamayalım? İstihdamsa istihdam.

SİZE HOBİLERİNİZE CİRİTİ EKLEMENİZİ ÖNERİYORUM!!

Neden?
*Çünkü atlar yok olmakta.
*Çünkü cirit yok olmakta.

Gerçekten cirit çok önemli diil de atlar yok oldu. Eski model araba gibi, gittiler. Yani atlar da çok önemli diil de 40 sene çocuklarıma at diye bi hayvan vardı diye;

HAYVANAT BAHÇESİNE GİTMEK İSTEMİYORUM!!
ATLARLA İLGİLİ BELGESEL İZLEMEK İSTEMİYORUM!! (Aslanlı sırtlanlı falan daha eğlenceli)

SİZE HOBİLERİNİZE CİRİTİ EKLEMENİZİ ÖNERİYORUM!!

Hiç yorum yok: