18 Aralık 2010 Cumartesi

maykıl ceksın ve zombi dansının tarihçesi


20 li yaşlarını bitirene kadar her gittiği okulun sınıfında "çitlembik" diye çağırılan ceksın'ın zombi dansı çıkışının formülü askerliğinden gelmedir.

zira gece 02.00-04.00 nöbetinden sonra donmuş ayaklarımı yıkamak için gittiğim lovobodan akan su bana çok souk davranarak tıpkı bu şekilde koğuşun kapısına kadar yürüdüğüm bir gerçektir. işte şu şekilde. soldaki şekilde.

gerçekten çıplak ayak soğuk suyla karşılaştığı zaman el parmaklarımda bu (solda) şekilde kasılmalar meydana geliyor, ayakarımın üzerine basmadan gidebilmek için tanrıya yalvarıyorum. yalvarmıyorum. ben kimseye yalvarmamda. ne bilim. kötü yani. uçmayı en çok istediğim zaman oluyo. ama uçarsamda rüzgar yapar daha çok üşüyebilirim. sıcak su istiyim mesela daha kolay gibi. gözlerim uykusuzluktan böyle mi oluo? galibana.

yani demek istediğim bu dansı askerde souk suyla ayağını yıkamak zorunda olmayanlar anlayamaz. seni tanıyorum ceksın. dans ekibinide biliyorum. hepsi asker. sen şimdi öldün ama biz seni yaşatmaya devam ediyoruz.

saygılar bizden.

Hiç yorum yok: