27 Aralık 2010 Pazartesi

5 yaşındaki çocuk ve ben

Bişe farkettim kafam 5 yaşındaki çocukla aynı doğrultuda işliyor. Nasıl farkettim?

1 haftadır "weeds" izliyorum. Bitirmek üzereyim. Ama daha çekilicekmiş, demek ki bitirmek üzere de değilmişim, o iş de yarım kalıcak. Ama olsun konu o değil. Ben diziyi izlerken sadece küfürlere kanalize olmuş durumdayım. 5 yaşındaki bir çocuk nasıl "bok, göt vb." kavramları yakalayıp kullanmaya çalışırsa, ben de sürekli o kavramları aklımdan geçiriyorum. Kendimi ingilizce küfür tamlamalarıyla geliştirmeye çalışıyorum. 6-7 kelimeye kadar çıktım. Artık ingiliz ve amerikan kardeşlerimize "sadece fuck var olm sizde" diye üzülmüyorum. Sizin de diliniz bizim dilimiz kadar zengin. Kabullendim bunu.

Yarın bi gün yurtdışında kavga edicek olursam size türkçe küfür etmicem, sayın yabancılar. Anlayacağınız dilde küfürlerim hazır. Yarın bi gün darda kalır da ingilizce küfür etmeniz gerekirse diye siz(okuyucu) de filmleri, dizileri bir de bu gözle izleyin. Film olarak ingiliz andırgraundunu tavsiye edebilirim. Onlar da iyi çalışıyo.

1 yorum:

KANDIRALI dedi ki...

yok ben türkçe küfür etmekten yanayım. hem lavuklar uyanamaz mevzuya hem ben rahatlarım o ara kafa göz girerim. :)
o değil de hiç yurt dışına çıkmadan olay çıkarma peşindeymişim pouhaha