5 Ocak 2011 Çarşamba

nuri

ampul peşine medyamarkete gittim. girişte 2 bizon gibi adamın sırf çalma çırpmaya karşı gün boyu ayakta dikildiği girişte, çantasıyla ve kabasakallarıyla potansiyel bir hırsızı temsil ediyordum. Onlar beni süzdükçe daha rahat takılmaya çalışıyordum. Örnek olarak evden getirdiğim patlamış ampülü çantamdan çıkarırken, onların gözünde hırsız olabilitem tavan yapmıştı. Neyse ki konu bu değildi. Aradığını bulamayacagın büyüklükteki bu yerde saklanmış 25 vattlık ampülü bulacak takatim kalmamıştı. 5 liralık filips vardı ama 2yle çarptıgımda oldukça kararsız bırakmıştı beni ampul. Daha önce aynı yerde 1,5 liraya aldıgım şeydi sonuçta. Dilim az açıldıgından personele sorim dedim, arkası dönüktü "hemen geliyorum" dedi. Geldiğinde isminin "nuri demir" oldugunu yakasından farkettim. "aa öle mi türkçe konusalım" madem dedim türkçemi kullanarak. Kem küm etti: "nix türkçe" dedi gurbetçi aksanıyla. "İyi ki bilmiyosun" dedim, oralı olmadı nuri. bana filips ampulü gösterdi, "bu var,bunu al" dedi elime de ampulü vermeyi ihmal etmedi. beni nuri bugün çok büyük siktir etti .

Hiç yorum yok: