18 Ocak 2011 Salı

bana bi cevap verseniz çok sevinirim

Bu radyo dalgaları olsun, kızıl öteleri, ışınlar, ışıklar, baz istasyonları falan bi insanlara mı zarar vermekte?

mesela bu olaylar bi ineğe zarar verse üstüne üstlük bu ineği ben yesem bana zarar verir mi?
bitkilere hiç mi zararı yok?
bitkiler veya hayvanlar kanser olur mu?

bu tarz sorular beni çok zorluyor. haberiniz olsun. isterseniz yorum yazın. isterseniz beni gördüğünüzde konuyu açarsınız. ben unutmuş olurum o zamana kadar.

görüşürüz.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kızılötesi ışınlar ya da radyo dalgalarının bildiğim kadarıyla insanlar üzerinde 'öldürücü' etkileri yok.
bildiğim diğer şey ise köpek balıklarının asla hasta olmadığı.

kerem dedi ki...

ama onlar da ters dönünce bayılıyolar mış

Unknown dedi ki...

tv'ye cok yakın yere koyulan salon çiçekleri bozuluyormuş mesela. annem sık sık söyler bunu.

kerem dedi ki...

televizon radyasyonunun çözümü kaktüstür. alt geçit kaktüsü.