19 Ocak 2011 Çarşamba

hımmm

sol şeridi boşaltın kerimanla nerima geliyo diye bi reklam vardı, önceden. google da bulamadım, yok muydu yoksa. ama vardı sanki sarı bi tospik vardı hatta reklamda sanki, bu tarz bişeler.

peki neden bu reklam aklıma geldi derseniz. efendim bu aralar bildiğiniz üzere türlü yüksek lisans işleriyle uğraşmaktayım. her ne kadar mülakkatta üzt düzey yönetim, pazarlamanın önemi, bu konuda çalışma isteğimden (ki bu doğru aslında) bahsetsem de ben okumak istiyorum. erken bitti benm okulum. ben daha öğrencilik tarzı işler yapmalıyım, öğrenciyken iş için yapmam gereknleri yapmadım çünkü. iki sene daha takıliim de belki o işleri hallederim kafasındayım.

peki ben yüksek lisans mülakatından çıkıp napıorum? test drive adlı arabalı, yarışlı oyunun dibine vuruyorum. günde en az 200 km yol gidiyorum. oyunda kilometre hesabı gerçek yapılmış. bayaa gidiyorum. araba verseniz izmite gidip gelicem yani gerçek dünyada. hatta ve hatta 300 bastım yok 400 bastım seviniyorum. bilseler bu işleri yaptığımı alırlar mı ki beni yüksek lisansa? bilemedim. o yüzden eğer kabul edilirsem yayınlarım bu yazıyı.

bu yazıyı görürseniz ben yüksek lisansa kabul olmuşum demektir. bu da demektir ki öğrenciyim. ayrıca yeşil pasaport alabiliyorum. bu da demektir ki, avrupada biçok yere gidebilirim. pilan varsa beni de çağırın. avrupada olan kardişler, sizin yanınıza çökebileceğim anlamına da geliyo yani bu. haberiniz olsun.

Hiç yorum yok: