21 Ocak 2011 Cuma

son gün

evet son gün bugünler artık, çok saçma sapan işler olmakta. ben diyorum ki işlerim yoluna girebilir belki ondan sonra amellatlı yerimde saçma sapan bi yaramsı beremsi bişe çıkmış. dün çok eğlenmekteydim ki, bu yara bereyi gördüm. lanet olsun.

zaten pilesiteşın oynamaktan başparmaklarım morardı.

ama sadece;

tekte içmek yok.
sıra kimde. bende.
sarhoş muyum neyim başım dönüyo sanki.

ve son olarak;

en fazla ölürüz ya sadıç.

sözlerini kendime referans alıyorum.

bi de terliklerim nerde. sadece salon ile tuvalet ve ofis arasında mekik dokuyan biri olarak terliklerimi kaybettim. bunun sorumlusu ben değil sarroş sarroş beni kendi halime bırakan zihniyettir. terliklerimin bulunması lazım. onlar olmadan tayyipsiz kalmış recep gibiyim desem hiç de komik olmaz. çok da iyi oldu çok da güzel oldu. tabi ya attım hafızaya. fermuarı çektim. beyinin bedava olduğu zaten aşikar. ayrıca. hanımların dikkatine overlok makinesi ayağınıza geldi. halı kilim yolluk kenarına halıfileks kenarına overlok çekilir. 5 dakikada yapılır hemen teslim edilir. hanımların dikkatine.....

Hiç yorum yok: