31 Ocak 2011 Pazartesi

Bob Marley Birthday Celebration

Geçen gün radikal`de okudum da 24 yaşından küçükleri almıyolarmış içeri. Bir muhabirlerini görevlendirmişler hatta 87 doğumluymuş kendisi, giriyim demiş, basınım ben demiş ona rağmen almamışlar.

Her ne kadar geçen sene o celebration`dan çıkışımızı hepinizin bildiği üzere girmeyi haketmesem de, yaşım sebebiyle içeri alınmamayı reddetmek istiyorum.

Diyorum ki;
Bob Marley`in doğum gününü resmi gibi gözüken etkinlikte kutlicak arkadaşlar için; gidelim abimizin doğum gününe babylon`un kapısında içki içelim felan. öle takılalım. belki alırlar hem de. gidelim yani bi deniyelim. derim ben.

en fazla tünel meydanda içmeye devam ederiz. o tarz gelişir olaylar.

unutmuşum, abimiz africa unite dediğinde zimbabweyi özgürlüğüne kavuşturmuştu. zimbabwe`nin de özgürlük kutlamalarında zimbabwesiz sadece abimiz ve wailerlar vardı. haberiniz olsun. unite.

Hiç yorum yok: