1 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl

yeni yıla geri sayım anı benim için yeni yılda nasıl devam edeceğimin düşünme zamanının geldiği andır. o anda hiçbişe düşünemiyorum, sadece nasıl devam edicem ve şu anda ben napıorum. son 10 saniyede bunu düşünürken, bu sene aklıma amatemde tedavi geldi.

analitik düşündüm.

evet.

nasıl? şöle:
çok az içki içtim. geçmişe kıyasla. geçmiş derken yılbaşılarla karşılaştırmıyorum. geçen günlerden bahsediyorum. içtiğim içkinin üstüne kahve içtm ki hiç benim tarzım olamadı içki üstüne kahve. yeni yıla girilirken pırıl pırıldım ki bu durumun üstünden 6-7 sene geçmişti.

bir senemin böle pırıl pırıl geçmesi için amatem in bana şart olduğunu düşünerek, bu kanıya vardım. hepi börtdey to jesus, hepi niv yiğır.

o uzak doğu içkisi, bir numara. çok net.

Hiç yorum yok: