20 Şubat 2011 Pazar

mantıksız işler yapmak

tamamen bana mahsus olan birşeydir. bu konuda üstüme tanımam. yani şöle ki. iki smaç izlicem diye uyumadım uyumadım. şimdi de uyuyamıyorum. sonra da uyicam. yani uykum varken, bakkala gidip kahve almak ne kadar mantıklı olabilir. sabahın 7 buçuğunda. o kadar uykumun olduğunu düşündüm ki kahve bile geçirmez dedim. kahveyi nereye koyduğumu bulamayınca dedim ki banko uyurum yani şu kafaya koş dedim. ama geldim gördüm ki uyku kahveyle kaçıyomuş.

çoğunuzun farkettiği gibi blog a sarroş olduğumda yazı yazıyorum. ama şu an uykusuzlukla yazıyorum. uykusuzluğu seven insanların sarroş olmayı seven insanlar olabileceğini düşündüm. aslında ben hiç uykusuz kalmam. büssürü sene okul okudum bi kez bile sabahlamadım. o yüzden bilmezdim uykusuzluğun sarroşluk gibi olduğunu. ama bu iş "sonradan gelen talaş gibi şey"e benziyo. yani bayaa beklemek gerekiyo. o yüzden arada yapmakta fayda varmış.

son olarak smaçlar çok iyiydi. çok da güzeldi tamam mı. herkesin popisine uygun bir smaç şampiyonası izledik basketbolseverler, selebritiler ve fakir çocuklarla. taco bell olum siz ne ayaksınız? ne öle çocukları çıkartıp rencide ediyosunuz. vericeğiniz burs da 30bin dalırs. o dandik skills çelınc yarışmasına isim vermek için kaç mülyon verdiniz kim bilir? david stern banko biliyodur. adam sahibi nba`in. yani yaptığınız ayıp. düpedüz. sizi uçan spagetti canavarının pandiklemesi lazım. pandik kelimesi de çok dandik bir kelimedir sadece ilkokulda kullanılır. orda kalır. kullandım. üzgünüm. uzattım. görüşürüz.

Hiç yorum yok: