8 Mart 2011 Salı

Bilemem ben!

Bu isim işleri çok garip. Aslında her isme göre bir tip yaratabiliyoruz kafamızda falan. Değişik yani. Ama o isimle tip uyuşmuyo falan. Mantıklı tabi uyuşmaması. Yani şimdi bana baksanız, bu çocuk bi "Fuat" demezsiniz. (Yani öle düşünüyorum, derseniz de o sizin bileceğiniz iş)

Neyse bu konuyu düşünmekteydim biraz önce. Adım ne olsa üzülürdüm, diye düşündüm. En başta "Aygün" geliyo gibi geldi. Yani Aygün ne? Hiç anlam veremedim. Oturtamadım kafamda. Adım Aygün olsa şimdi belki Kibariye falan dinlerdim gibi geldi, veya ne biliim Güllü falan. Belki, o kadar yakışık almazdı ki *Cansever`e para verip birlikte olacak kadar ileri gidebilir miyim diye düşünürken, orda dur dedim. oha yani. sadece adım değişiyo. Çok fazla oldu bu. Abarttığımı farkederek konuyu atlıyorum. Aygün`e bi anda uyuz oldum ama haberiniz olsun. Mesela adım "Talat" olsa da çok uyuz olurdum gibi geldi. Anektot falan verirdim. Durduk yere edebi alıntılar falan. Abartabilirdim gibi. Hekrale isminin hakkını verdiğimi düşünerek bu konuyu bitirdim.

Bi de bunun gibi sıfat meselesi var. Geçen gün de düşünülen bir konuydu bu yine aklıma geldi. Mesela ben yine benim. Yani bütün mental ve teknik özelliklerim aynı ama tipim Andre Agassi`nin saçlı hali. Yine aynı olur muydu yani? Nasıl olur ki? Çok değişik olurdu gibi geldi bana. Yani mesela "sistem hatalı bir işlem yürüttü" ve herkesin dış görünüşü karıştı. Mesela ben İsmail Türüt`ün gençliği oldum. Sesim falan aynı ama. Aynı hareketleri sergiliyorum. Ama İsmail Türüt`ün gençliğiyim. Çok garip olucağını düşünüyorum. Bitti.

*Cansever konusunda: Bu işin bi fiyatı olamaz ya, utanç yani. Hala bi fiyat koyamıyorum. Olucak gibi diil.


Hiç yorum yok: