13 Nisan 2011 Çarşamba

Çok net bir sorum var!!

Bizim azerilerin konuştuklarına ne kadar güldüğümüz herkesin bildiği bir gerçektir. Kimimiz der ki tamam geçelim şunu adamların dili böyle gülünecek bir şey yok ama, lakin öyle değildir. Herkeste Angelina Jolie`yi veya diğer Hollywood aktörlerini azerice konuşurken görünce yüzünde en az bir tebessüm belimiştir.

Biz bu azericeyi anlarız az çok, azeriler de bizi anlar.

Ey italyanca bilenler -veya ispanyolca veya portekizce bilenler- birini bilen zaten benim yanımda her türlü atıp tutmakta bu diller birbirine benzediği için "ben anlıyorum" diye. Peki buna da cevap verin:

"PEKİ BUNLAR DA BİRBİRİNİ DUYUP GÜLÜYOR MU?" veya hangisi bu dili kanıksamış da diğerlerine gülmekte? lütfen yardımcı olun.

teşekkürler.

Not: Nihat Doğan`ı görüp açanlar için geliyor:
"Tongaya geldiniz!!"

Not: Nihat Doğan`ı görüp birisi bile açmamışsa:İ
"Ben tongaya geldim!!"

Yakşamlar.

Hiç yorum yok: