5 Nisan 2011 Salı

Böyle bi rüya da gördüm

Ya herkes çok saçma rüyalar görmüştür ama bu sefer çok sıkıcıydı. Yani bilinçaltıma bu kadar kazındığını bilmezdim senin. Yani ben ki rüyamda hamile olduğumu görmüş insanım bu son rüyaya daha fazla şaşırdım. Çok üzüldüm.

Bu sabah. uyandım. bir rüya yüzünden ya. Rüyamda;

BAYRAM ZİYARETİNDEYDİM!!

ve çok sıkıldım. naber nasılsın okul nasıl falan sordular. rüyada olduğumu anlayıp uyanmaya karar verdim o an. 1 saniyede falan oldu galiba. çok değişik bi deneyim. ne alaka ya. Çok sıkıldım. Orda olduğumu anladığım an sıkılmıştım. Uyandım direk. Bu ne ya? Bu ne biçim bi kafa. Ne yer edinmiş ya bu iş benim kafamda. çok üzüldüm haberiniz olsun. Bayram muhabbeti yüzünden belki de çok önemli bilgileri saklayamıyorum kafamda. Gereksizsin bayram çık kafamdan. Bunları buraya kafamdan çıkman için yazıyorum.

Hiç yorum yok: