24 Nisan 2011 Pazar

Netto

Geçen gün bi görüşmeye gittim. Toplu mülakat felan yapıcaklarmış, o sebepten 8 tane karpuz(içlerinde en karpuz bendim. millet pırlanta gibi giyinmiş yine ben gömlek + pantol + halısaha adidaslarımla ordaydım) ve başımızda da insan kaynaklarından sorumlu bir joe vardı.
Joe dedi birbirimizi tanıyalım falan, işte ad soyad naapıosun işler nasıl dedikten sonra en sevdiğimiz filmi sölicekmişiz. Kendisi başladı tabi, adı soyadı derken en sevdiği filmi söledi:

1.9.2The Shawshank Redemption (1994)585,649
Yani, en sevdiğin film bu mu yani? Bu olabilir mi? Tamam iyi film. Ama hacut bir rengin olur yani. Bu nasıl olabilir? Sen ne kadar net bir insansın? Sen gelip benim diğer insanlardan ayrışıp ayrışmadığıma nasıl karar vericeksin? Ya bu kadar da politik olunur mu? Ya bu kadar genel olunur mu? Sen bu kadar genelken benim senin suratına gülmem normal değil mi? Sen IMDB`de 1 numarayı sevdin diye bütün dünya seni mi sevicek? Sıcak bir ortam mı yaratıyorsun? Yani bu bir teknik de ben mi bilmiyorum? Eğer bu teknikse nasıl bir teknik?

Ya bu olayı herkese anlatasım vardı, zaten gördüğüme konuştuğuma falan da anlattım da bütün dünya duysun istedim. Big Lebowski de bu sebepten burda şu an. Rengimiz az belli olsun ya. Bu ne?


Hiç yorum yok: