26 Nisan 2011 Salı

Yorum yaparım!

http://www.ntvmsnbc.com/id/25206656/

Yorumu üstte paylaştığım araştırma sonuçları üzerinden yapıcam. Konusu şu:

Çeşitli ülkelerde yaşayan insanların dini görüşlerine bakılmış. Tanrı ve evrime inanç vb.

Bizim burası için sonuç pek hoş değil gibi geldi bana. Tabi kimsenin görüşüne karışamam, karışırsam da kahrolurum. Ama yani bu kadar da uçlarda olmamamız gerekirdi gibi geldi bana.
En çok da evrim sonuçlarına takıldım. Sadece %19`umuz evrime inanıyormuş. Bunun sebebinin çok net bir şekilde eğitimsizlik olduğunu söyleyebiliriz. Hatta televizyonda yapılan tartışmalarda, evrimi destekleyen bilim insanları ile evrim karşısında olan bilim insanlarını karşılaştırmak yerine din adamı sokuyoruz araya. Yani din adamı koymak kadar mantıksız bir durum olabilir mi? Bu adam 600 senesinde yazılan bir kitaba bakarak bişeyler açıklamaya çalışıyor. Bu adam nasıl açıklayabilsin evrimi. Ama işte yine yukarıdaki linkte de görüleceği gibi %91`imiz tanrıya inandığı için, bu adam "allah" dediği an olay bitiyor.

Ayrıca Richard Dawkins diye bir abi var evrim teorisyeniymiş kendisi, bu adamın sitesi bizim ülkede açılmıyor. Çok saçma.

Ey inananlar!!
Az sorgulayın boolum. Az bi bakın. Az düşünebiliyosunuz işte kullanın yani bunu. Düşünüp inanırsanız ne ala. Hijbişe demem. Ne diicem. Neyse üzüldüm yani ben bu sonuca, az daha eğitilelim falan biz. Ama bir de şöyle birşey var ben bu konuyu sadece arkadaşlarımla konuşuyorum mesela. Daha öyle oruç tutan kimseye de demedim "hacı bir düşün ya, böle böle yani.(Aklımdakileri aktarmak böle bölesi)". Tepki toplarım bir de inanç falan ya ondan biraz tırsıyorum. Sonra üzülüyorum. Üzülürüm tabi. Ben düşünmeye teşvik etmiim sen etme sonra üzül. Olmaz yani. Olmuyo da.

Hiç yorum yok: