19 Temmuz 2011 Salı

sıcak ve soğuk

Geçen sabah iş bilmezlerin dünyasına daldığımda en işe yaramazının kim olduğunu sordum esnafa. hepsinin işaret ettiği tek isim canberk idi. nerde bulabileceğimi sormadan o beni buldu. çok keyifli bir sohbet ettik diyemem çünkü tam olarak çözemedim. sanırım gerçekten iş bilmez...

Sevgili Canberk bu gününü bana ayırdığın için teşekkür ediyorum öncelikle
-başka işim yoktu iyi oldu.
(gülüyorum) nasıl başladı bu başarısızlık serüveni? nasıl oldu bu iş?
- vella annamadım bende. öyle oturuodum bi baktım böyle oturuyorum şimdi
(gülüyorum)
-gülme ney gülüosun! sıcak yaptı az karpuz yiyelim bacı
sıcak ve soğuk hakkında bir makale çalışması yaptığınızı duydum doğru mudur?
-doğru
PEKİ SICAK İYİ MİDİR KÖTÜ MÜDÜR?
-sıcağın adamı olduğumu bilmeni isterim okuma yazma sever kişi. sıcak sıcaktır. sıcak en sevdiğimiz dostuuzdur. terlemekten bahsetmiyorum sıcaktan bahsediyorum. haziranın son haftasına kadar alt içlik ve gömlek üstü kazak giymiş biri olarak sıcak benim dostumdur.

PEKİ YA SOĞUK?
-soğuk... soğuk yani adından da belli olduğu üzere çok çirkindir. soğuğun hiç bişeye yararı olduğuna inanmıyorum. içeceklerden başka şeylerin soğuk olmasını sevmiyorum. soğuk son derece pislik ve çirkeftir. ayak parmak uçlarımı hep üzer, hiç sevmez parmak uçlarım soğuğu. ayrıca burnumda ondan nefret eder. soğuğun ne kadar pis bişi olduğunu doğa çok iyi bilir. soğuk olunca ağaçların kemikleri görünüyor, çiçeklerin kökü kuruyor açamıyorlar, sadece çam manyağa direnebiliyor bu soğuk isimli katile.

SICAK NEDEN İYİDİR?
-her güzel şey sıcak olduğu için.

NE GİBİ?
-sevişmek mesela. sevişince üşür müsün? hayır. sevişince ısınırsın. sevişince üşüyen biri varsa atarım kendimi şuanda.

BAŞKA?
-içki. içki içince üşür müsün?

BURDA SORULARI BEN SORUYORUM YALNIZ (tekrar gülüyorum)
tekrar güldün?

DEVAM EDELİM LÜTFEN (sırıtıyorum)
-içki diyodum. içki içince abi ısınırsın. böyle terlersin hatta. ama bi sıcaklık söz konusu yani demek ki alkol iyi.

AMA ŞUANDA SICAĞI SAVUNUYORSUNUZ
-öyle olabilir fakat alkolde iyidir. sıcak iyidier soğuk kötüdür. sizlerin sevdiği soğuk sıcak içinde olan soğuk. serinlik yani. aslında siz soğuğu savunanlar bilmezsiniz insanın teninin rüzgara ihtiyacı olduğunu. açacan bağrını baldırını gezecen arkadaş. efil efil esecek. ama üşümicen. neden? çünkü hava sıcak. mesela kışın. kışın abi bin kat şey giyip yine hasta olabiliyoruz ve bence yazın sıcaktan ölenlerin sayısı kışın soğuktan ölenlerin sayısından çok daha azdır. bu garanti. bi kere ben kışın doğan bi bebek olamazdım. düşünsene dünyaya ilk geliosun ve kış. çüş. daha neler. ten daha gelişmemiş. epidermis oturmamış buz gibi aq. bi de alıolar seni havuza doğuruolar ya orda bitiyorum işte.

HAVUZA DOĞUMLARA YAKLAŞIMINIZ?
-bokum gibi.

İyi günler
-ei goğner hamfendi.

Hiç yorum yok: