7 Kasım 2011 Pazartesi




geçen gün çok underground bir partideydim. parti bir kostüm partisiydi, herkes kafasına göre giyinmiş gelmiş, ben de partiye serseri olarak katıldım. partinin parolası vardı girerken, bir motto. mottoyu bilmiyordum, lakin öle kıllı bir adam gibi gelip, ben onun arkadasıyım bunu tanıyorum kontenjanından yararlanmak fikrindeydim. hakkaten de böle bir kontenjanım vardı, ama kurallara yine uymamıstım. bilmiyorum herkes girerken parola söledi mi, ney yaptılar ney ettiler ama ben önemsememiştim. almanlarla beraber olmak biraz bu tip şeylere önem göstermeyi gerektiriyor. yine de beni aralarına aldılar. teşekkür ederim onlara.

gecenin insanları baya farklıydı bu sefer diğer tanıdıgım alman arkadaslara göre. birçogu pop müzik okumakta, bu da onların müzik seçimlerinden farkedilmekteydi. çok patlak tekno partilerin hüküm sürdüğü güzel paderbornumuz nihayet benim beklediğim patlamayı yapmıstı. artık canımı en çok devid guettalar sıkıyordu, bu yüzden de jägermeister kokan üniversitenin konsept perşembe partilerine katılmayarak affımı istiyordum.artık diyorum ki uşak da bizim ilimiz.

kimi alis harikalar diyarı kostümüyle gelmiş kimi joker suratıyla. çok özenmişlerdi gerçekten, bir de öleydi ki; alis alis gibi davranıyordu joker de joker gibi ya da ben öle zannettim gece boyunca. üzerimde tişört ve kadife pantolon vardı benmde. tam da istanbullu arkadas bendim, beni öyle tanıyorlardı. çünkü izmitten geliyorum demek "ich komme aus niğde" den farklı olmadıgını taa kursun ilk basamaklarında ögrenmiştim. sonucta ikimizde hatta üçümüz beşimiz birlikte dans ediyorduk. kostümün önemi kalmamıstı, ama tanısaydı beni ali agaogluna benzetebilirdi, kaçırdın halisi alis.

---------------------------

maşinenbau fakültesi osmangazide de aynı güzel parderbornumuzda da. kız arkadaslar, hiç bzim oralarda diil başka binalardalar yine işletmenin kantininde fönlü ojeliler. ne okuyosun sorunun dogru cevabı "maschinenbau" değil demekki ki şaşırmadan yol değiştiriyorlar, çünkü model olarak bahsettiğim ali agaoglunun bundesland şeklinin temsili oyunudur, ta ki laz mütayitlikten balya balya para kazanana kadar.

konu açılmısken, buralardan, buradaki sert iklimi de tasvirleyen bir mesajım da yok diil birkaç kendini bilmez türk karşı cinslerime; bu taraftara ayıp oluyor, sana sadece atkımı açıp bir ileri bir geri sallanıyorum! "illa almanından olsun, derilisinden olsun" dersen nasıl anlaşıcaz bilemiyorum. yarın bugun annenin "almanya nasıl geçti kızım?" sorusuna dürüst cevaplarını ben de annen de zaten beklemiyoruz. en iyisi erasmusunu almanyada yap, mühendis koca bul, veya daha güzeli bir laz mütayit, emi benim güzel kızım.

Hiç yorum yok: