29 Aralık 2011 Perşembe

ALLAH SENİ NAAAPMASIN GÜVENLİK SERTİFİKASI !!!

Aylardan aralık. yıl bitmek üzere... bişiler yazmak için bloğu açıyorum ama giriş yapamıyorum! neden?

Çünkü karşımda güzeller güzeli salihalar salihası "güvenlik bilmem neyi" yazan bir yazı çıkıyor. bir adet geri vites seçeneği var başka da bişey yok. skip yok yani. atla yok. "devam et ben sorumluluğu alıyorum" tuşu yok. siktir et butonu zaten yok. ben ne yapıyorum? idari işlerden sorumlu hekralemettin cart curt'u arıyorum. Sanıyorum ki sitenin aidatını yatırmadı o yüzden giremiyorum.

ben mi ilgilenicem lan bu sitenin her bokuyla! die bi azar kayıslıyorum ama idari işler fofengi bana yardımcı olamayacağını söylüyor. beni anlamıyor, anlatıyorum olmuyor, bağırıyorum çığırıyorum ama yok. yardımcı olamıyor. ortada bir boroblem var ve yani çözmem lazım bunu. olmayor. kafaları yiyorum. hesabıma girememekte neyin nesi? anlayamayarom....

daha sonra aklıma site yönetim kurulu temsilcisi adayı sayın gencil geliyor. arıyorum.

-aloooaaaeee
-noldu? diyor.

ne noldu lan ne noldu! siteye giriş yapamıyorum aidatı yatırmamışınız. sertifikayı okutmammışsınız onaylatmamışsınız yarın fotokopi cihazını, kafa kağıtlarınızın üzerine koyup yeşil ışık kendi ekseni etrafında bir tur dönene kadar bekletip kafa kağıdının aynısını siyah beyaz olarak bana getiriosunuz hakkınızda yasal işlem başlatıcam! diyorum. anlatamıyorum. bön naaaağbiim? ben nopiiim? bön mooopiiim? başka bişey demiyor. yine giremiyorum!!

aklıma google.com a mail atmak gelio. aklıma 112 yi aramak gelio. aklıma türlü türlü şeyler gelio.

AMA ALTINDA YAZAN YAZIYI OKUMAK GELMİYO!!!!!

GELMİYOR ABİCİĞİM GELMİYOR YA. OLMUYOR EGECİĞİM. EGECİĞİM NASILSIN KARDEŞİM?

Herneboksa.

Yani işin özü şuymuş. Bak sinirleniyorum yine. Bana diyor ki; bilgisayarınızın tarih ve saat ayarlarını kontrol edin.

HAYDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. HOYDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

NEY LAN BU BÖYLE? DALGA MI GEÇİYONUS? NE ALAKASI VAR YA ŞİMDİ BİLGİSAYARIMIN SAAT AYARIYLA FALAN.

Sakinlenmem lazım. evet daha iyiyim. Sayın teknoloji bey! Benim ömrümden ömürleri aldın ya. Sana ben daaaaa bişi demiyorum bitti artık görüşmeyelim. zaten dokunmatiğe geçtin. orda biarz uyuz olmuştum sana. artık yok yani. selamın eleykim, eleykimselam. hadi allamentol.

LAn ne alaksı var saatle tarihle bunun ya! crazy_canberk_41_29.12.2011_^^_@hotmail.com

Not: metinde "arıyorum" "aradım" dediğim şeyler aslında "ödemeli at"maktır.

dip not: yani gerçekten benim saat ayarlarım bir internet sitesine girmek için önem arz ediyorsa arkadaşım bu internet sitesi ki buna kesin "internet sitesi mi lan bu? blog bu blog" dşyenleriniz olucaktır cümleyi unuttum. hadi kime niyet kime kısmet. bitti vitti.



Hiç yorum yok: