3 Ocak 2012 Salı

Çıldırmıcaaaaaaaaaaaaaaammmmmm

Bak şimdi işe bak;

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK)Gölbaşı İlçe Müdürü Ali Rıza Tuzcu, 1 Ocak 2012 tarihi itibariyle sosyalgüvencesi olmayanların da GenelSağlık Sigortası kapsamına alınacağını belirtti.

Tuzcu, yaptığı yazılı açıklamada, yeşil kart sahibi olanlar ile yeşil kartlı olmayanlardan herhangi bir sosyal
güvencesi olmayanların 1 Ocak 2012 tarihinden itibaren genel sağlıksigortası kapsamına alınacağını ifade etti.

1 Ocak 2012 tarihinden sonra yeşil kartlı olmayanlar ile herhangi bir sosyal
güvencesi olmayanların GenelSağlık Sigortası tescilinin Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından re'sen yapılacağını ifade eden Tuzcu, şu bilgileri verdi:

"Bu kişilerin 1 Ocak 2012 tarihinden itibaren bir ay içinde gelir tespiti için Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları'na başvurmaları gerekmektedir. Yapılan gelir tespiti sonucunda
aile içindeki kişi başına düşen gelir miktarının aylık tutarının asgari ücretin üçte birinden az olması halinde bu kişiler, primleri devlet tarafından karşılanacak. 1 Ocak 2012 tarihinden sonra yeşil kart vizesi dolanların vize tarihinin dolduğu tarihten itibaren bir ay içinde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları'na müracaat ederek gelir tespiti talebinde bulunmaları gerekir. Gelir tespiti için Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları'na ya da Sosyal Güvenlik Kurumu'na başvurmayanlardan ise asgari ücretin iki katı tutarı üzerinden hesaplanan genel sağlık sigortası primi alınacak."

demişler. sonrada;

Brüt asgari ücretin üçte birinin altında 0-295,50 Primi devlet tarafından öd.

Brüt asgari ücretin üçte biri ile asgari ücret arasında 295,50-886,50// 295,50 x %12= 35,46 TL

Brüt asgari ücret ile asgari ücretin iki katı arasında 886,50-1.773 // 886,50 x %12= 106,38 TL

Brüt asgari ücretin iki katından fazla 1773- ∞// 1. 773 x %12= 212,76 TL

yani geliri 0 - 295.50 olanların haricinde ki insanlar kendi primlerini gelir durumlarına göre bu miktarlarda ödeyecek.

Adam işsiz değil mi? be azına sıçtığım bu adamın anasına babasına neyin yükünü veriosun ki sen böyle? İş bulucam otomatik olarak şirket senin primini ödiicek demiolarda!!!!!!!!!!! gelmiş bide bu primi ödemezlerse ceza keseceklermiş. Yani bu adamlar ne içiolar acaba çok merak ediyorum. Aşırı ilgiliyim bunların içtikleri şeye. Ne bu şimdi durup dururken ne mantıksız ne saçma ne dandik ne aptalca bişey bu ya!!!! yani miktarlar az olsa dicem ki helal olsun yapmışsınız. Sen gel bana de ki "sen işsizsin ve biz senin sağlığını önemsiyoruz dolayısıyla ailen senn adına ayda (atıyorum) 30 lira versin sende artık sağlık hizmetinden yararlan" diyim ki sana süpersin helal olsun. Ama yani 212 lira neyin nesi be abicim ya!! yada 106 lira neyse yani bu fiyatlarla insanları!!!! lan sizin ben yapçaanız işe sokayım diyorum başka bişey demiyorum. en kısa zamanda going to the line to the first time the night başka türlü çekilmiosunuz artık şişirdiniz beni.


not: yanlış anlamışta olabilirim. ona da ihtimal veriyorum. hatam varsa düzelt beni hemen! yoksa kesmeye gidiyorum kolumu.

1 yorum:

Mehmet Tuna dedi ki...

Olum hem işsiz olup hem gelirin nası olcak.. işsizsen tabi ki sıfır göstercen gelirini, devlet ödiycek sonra.. ailen ödiycek diye bişe yok.