10 Ocak 2016 Pazar

Otobüs Hakkında

Mrb.

Beni en çok üzen yerlerin başında otobüslerin geldiğini söylemiş miydim?

Yer değiştirmedeki sıkıntıdan mıdır yoksa istediğiniz zaman bi benzinlikte durabilme hakkınızın elinizden alınmasının vahşiliği midir nedir tam olarak algılayamıyorum. Karamsarlık çöküyor içime ya. Melankolik oluyorum. Canda Nerçetin'in de payı var yalnız atlamak istemem. Çünkü fon müziğim kesinlikle "Geri döndüren gördün mü geçmişi" oluyor. Bi aç şarkıyı anında moda giriyorsun. https://www.youtube.com/watch?v=zlviStCMzFk İstersen açık havada ol bi nem, bi havasızlık gelecek burnuna. Odandaysan pencerenin yanına koş. Işığı aç. Ordan kendini kendini gör. Profilden bak kendine şimdi. Korkunç oldu di mi. Ya işte.


Gece yolculuklarında ışık kapanana kadar bi kendini bi dışarıyı görme sahnesi var mesela o çok can sıkıcı. İstemediğin bi yere gidiosan hele var ya off yani. Akşamdan kalma bi durumda uykuya geçemeyiş sendromu olsun, evde yemek pişirilen bi yerden çıkıp geldiysen "Kavrulmuş soğan kokusu benden mi gelio lan?" tedirginliği olsun, hadi uyudun diyelim seni ara ara uyandıran aptal beynin olsun kompleks bir dar ağacı yani otobüs. Ölmek için birebir. Zeki Demirkubizetto bu konuya bi eğilsin var ya film bittikten sonra gider araba alırsın kendine. Ben taksiciler birliği başkanı olsam Zeki derim al şu parayı Türk insanı zaten otobüsten bıkmış durumda daya bunlara filmi biraz da biz kazanalım.

Zaten insanlar arabayı da bu yüzden alıyorlar biliyo msn. Yani asıl duygunun "Hımm çok rahat ederim. İstediğim zaman istediğim yere gidebilirim. 500 basabilirim. Kızlara yanlayabilirim arabamla" olmadığını söylüyorum. Asıl duyguları kesinlikle "BEN BU KADAR ÜZÜLMEYİ HAK ETMİYORUM!!". Diyelim mükemmel bir gün geçireceksiniz ve bundan adınız gibi eminsiniz. Eğer o yolun sonunda otobüse binmek varsa evden çıkmadan önceki mutluluğunuzun %20 lik bi oranda azalmış olduğunu rahatlıkla fark edebilirsiniz. Böyle bu iş. Otobüs böyle.

Peki ya otobüsler bunları çoktan fark etmiş insanlar tarafından dizayn ediliyorlarsa? Yani bizi bilerek mutsuz ediyor olabilirler anlıyor musun beni? (Canki mod on). Yok saçmalık bu. Olamaz. İptal ediyorum bu paragrafı. #parag_cancel

Gürültü yaparak eğlenen bir grup binerse bulunduğum otobüse şaşırtıcı derecede sinirleniyorum. Şimdi fark ediyorum ki o an yaşadığım mutsuzluğun huzurunu kaçırdıkları için tribe giriyor olabilirim. Böyle zamanlarda grubun karşısına çıkarak cockney cockney küfürler edip bi kaçına kafa atmak gibi bi hisle doluyor içim. Ya da "Bakın çocuklar. Aşırı mutsuz ve melankoliğim şu an. 3 tane dilek hakkım olsa hiç çekinmeden bir tanesini hepinizin dışarıdaki acaip çirkin yağmurun altında sırılsıklam kalıp, otobanın ortasında çaresizce otostop çekmeniz için harcayabilirim. Bu mutsuz havalı nemli otobüste bu kadar eğlemenizin lüzumu yok. O yüzden AĞZINIZA GÖZÜNÜZE SIÇMADAN O LANET ÇENELERİNİZİ KAPATIN ANLAŞILDI MI?" demek istiyor olabilirim. Bilemiyorum. Döverler. Kötü de döverler.


Bazen fark ediyor musunuz bilemicem ama otobüsün mutsuz insan oranı aşırı yoğun oluyor. Herkes cenazeden gelmiş hayatın ne kadar anlamsız ve kısa olduğunu düşünüyomuş gibi bi hallerde. Yukarıda soldaki beyaz gömlekli dayıyı gördün mü. O dayının ruhundan 30 tane falan oluyor işte. Adam klipte oynamasına rağmen dev mutsuz yine. Öyle bi enerji hissettiğim zamanlarda sanki yapabildiği tek şeyin düzenli aldığı maaşını harcayabilen bundan başka hiçbir özelliği olmayan içinde bulunduğu düzene yenilmiş aptal bi memur gibi hissediyorum. Hayatında farklı bişey olması için ikinci çocuğa karar vermişler hanımıyla. Belki bu fikri eşine bile söylememiştir. Bencil piç. Ya da senelerdir ilk şiir kitabını tamamlayamamış vasat bi şair. Bişeyler hissediyor, romantik birisi de aynı zamanda ama kelimelerin onun için yaratılmadığından habersiz. İlk filminden kazandığı paralarla berbat bir ikinci film yazmış senarist bile olabilir. Sıçmış. Otobüsle geri dönüyor evine. Hayır tüm bunlardan banane diyorum ya. Dün akşam ne güzel arkadaşlarla oturduk eğlendik sohbet ettik yedik içtik ben neden mutsuzum lan şimdi!!!! NEDEN MUTSUZUUUUUUUUUUUUUMM!!! Tamamen otobüsten kaynaklı yoldaşlar. Tamamen.

O kadar fazla susan insanı görmek de rahatsız ediyor beni. Telefonla konuşana ayar oluyoruz mesela. O da sussun. Sussun ya herkes sussun ve camdan yansıyan kendine baksın alık alık. Önlerindeki küçük ekranlara baksınlar kulaklarına oturtamadıkları kulaklıklarıyla. Ters takabilenler var o kulaklığı görmüşsündür. Amca çıkar şunu bak böyle takılıyor bu diyesiniz gelmiyor mu? Benim geliyor ama yine döverler diye demiyorum. Susuyorum ben de. Madem herkes susuyor benim de susmam lazım. Nasıl bu hale getirdik otobüsleri anlayabilmiş değilim gerçekten. Hayret yani.

Abarttım mı. Bence az bile söyledim. Haketti ama.



Hiç yorum yok: