26 Kasım 2015 Perşembe

Kestirme Yollar

Selamlar olsun.

Şehir şehir dolaşıp insanlar için kestirme yol yapan yaya bi adam var bu ülkede. Ben buna inanıyorum. Görev edinmiş kendine bu işi. Amme hizmeti veriyor.

Bi dönüş var diyelim 3 mt sonra, amacımız için orayı dönüp 4 daha yürüyecez. Bu napıyor ediyor o 7 mt yolu (hipotenüse birazdan gelicem) 5 e düşürecem diye mevcut çim bölgede bi ileri bi geri yürüyüp diğer noktaya geçiyor. Hemen ardından biri geliyor ve görüyor o eğik çimenleri. Biliyorsun o çim yapısını. Eğik eğik böyle. "Ooo burdan bişiler geçmiş. Neden geçmiş. Vay çakaaal yolu kısaltmış. O zaman ben de geçebilirim" Lan sadece çimenler sağa yatmış, burası kestirme falan değil, dengesizin biri yaptı bunu boşver gel normal yolumuzdan gidelim. Ama yok canlı kanlı insan görmüş zombi mallığına bağlanılıp iki günde tüm toprak yapısının ağzına sıçıyolar.

Çimler gün geçtikçe daha da eğilip bi süre sonra hem zemin oluyor. Ardından yok oluyorlar tabi, Böylece yeni yolumuz yazları kurak ve pütürlü, kışları çamurlu ve pürüzsüz oluyor. Park bahçeler müdürlüğü olaya ne kadar müdahele etse de artık o yolu kullanan insanlar ESKİ ALIŞKANLIKLARINDAN vazgeçemedikleri için yol artık sonsuza kadar öyle kalacak. Başka çaresi yok. Bitti o iş. İnsan neslinin tükenmesi + bir asır her hangi bir yer hareketinin olmaması da lazım tekrar çim çıkabilmesi için ordan.

"Ne yürücem lan at gibi o kadar yolu şırdan gidiiim işte" durumuna benim de girmişliğim var evet ama erken uyandım artık öyle birisi değilim. Çünkü bazı şeyleri öngörebiliyorum :) Şaşırdınız değil mi. Şaka yaptım öngöremiyorum. Ayakkabılarım battı bi iki kere bıraktım kestirmeleri. Bu işin sonu yok çünkü abi. O kadar sonsuz ki her yer Taksim Meydanı olmalı. İş oraya gidiyor. Nasıl avelleşmiştim orayı görünce ya. Korkmuştum o sınırsızlıktan yani. Nereye doğru yürüyecem lan? Hedefime nasıl gitsem acaba? Yol kontrolü diye bişi var sanırım kafamda ve ona ihtiyaç duyuyorum. Bana yolumu verin arkadaş. Çizgilerimi çekin. Burdan burdan gideceksin diyin. Her yer mesela hava gibi olsa deliririm ben. Kuş olamam o yüzden. Sıçayım kuşlar gibi özgürlüğe. İnsan gibi yoldan gitmek istiyorum ben.

Ama bu it yani durmak bilmiyor. Bu gün daha 2 metrelik kestirme yol gördüm ya. 2 mt. Şaşarsın. Nolur yani iki adım atsan da benim görselime sıçmasan? Çimenler güzel güzel estetik bi şekilde dursa nolur yani? Buna biraz dikkat ederseniz aslında her yerde gizli kapaklı kestirmeler olduğunu fark edebilirsiniz ve canınız sıkılabilir. Bence bu şekilde kestirmelere dikkat etmeden yaşamanız daha iyi. Zaten kestirmeler hakkında daha önce hiç bişi duymadığımız için işler yolunda olmalı.

Seviyorum.

Hiç yorum yok: