27 Haziran 2010 Pazar

yolculuk-2

bu sefer farklı bir açı bu sefer ben o çocuk olmaya karar verdim.
ç: çocuğa koş çelimsiz vücudu, şortu ve tırt sakallarıyla gelmiş yanıma mı oturucak ki.
ç: 34 numara mı? gel kardeşim.
ç: memleket neresi?
izmit dedi ama kesin bir yerden göçme tripleri vardır.[( nedense renkli gözlü olmak hep bir yerden göçme şeklinde algılanıyor, bence(bu gerçek ben hekrale, bildiğiniz yani) iskandinavyada da aynı yani orda da rengin tonlarından anlarlar)]
ç: ben bu çocuğra kartal pendikten falan bahsedeyim de bu şortlu çocuk bana saygı duysun.
hekrale olarak ben: hoff kartaldı pendikti yakacıkta güngör var, en kötü bi problem olursa ordan bi kanal bulurum heralde. beni bıçaklar mı la ototbüste adam teksas diyo. 4. kez tekrarladı. uykusuz`u bırakıp adamı onaylamaya mı başlasam? ama bırakmadım vazgeçmedim.
ç: ben bu çocuğa kartal ve pendik ve güzelfırfırın atarını anlatiim.
ç: ben bu çocuğa bugün düğüne gittiğimi anlatiim.
ç: ben bu çocuğa bişe anlatiim de bitti yani beni bildiklerim. neyse dışarı bakıp şarkı söliim.

Hiç yorum yok: