27 Haziran 2010 Pazar

yolculuk-3

ne yani güç göstergesi mi? noluyo ben anlamadım ki? adam beni dövse fena döver zaten haşötpelini de altına geçirmiş. benim üstümde götümün dibine kadar düşmüş bir şort ve polo yaka bir tişört var var ayrıca laptop falan o kadar da risk alamam. tiskindiğim kolluk kuvvetleri ve aynasızlardan neden bu kadar güç alıp böyle dolaşmaktaysam. hiç rahat diilim yani. ayrıca kas dersen kas yok bu adam beni harcar her türlü. ama nedense atar mı desem yani, bilemedim ki adamı başımdan savmaya çalışıorum. haklıyım. benim o adamla konulucak bi şeyim yok. ama girdik artık bi güç gösterisine. belki ben başlatmış olabilirim bu şapşal güç gösterisini otobüse girdiğim inanılmaz özgüven ve nereye gideceğimin bilinci ( ki toplu taşıma araçlarının hepsinde bu böyle oldu nereye gideceğimi bilmesem bile o toplu taşıma aracının şöforünden daha kıral hisstettim kendimi) mi ki beni böyle yapan? yanına oturduğum kardeş de beni böyle kendinden emin görünce heralde anladı bu çocukta çok tırt bi özgüven var insan ototbüse binince özgüvenli olur mu diye düşündü ve bana kendi dünyasından dem vurdu.

Hiç yorum yok: