8 Aralık 2010 Çarşamba

Ben böle düşündüm

Blogumuz şu an askerlik görevini yerine getiren canberk arkadaşımızın gururunu yaşarken hayat da devam etmekte.

Gururumuz için:
bknz. ilk sıradaki fotoraf
http://www.google.com.tr/images?q=deli+raporu+%C3%B6rne%C4%9Fi&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=Zsz-TOP2CIe48gOtx8mMCw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCsQsAQwAA&biw=1280&bih=709

Hayat devam ediyo ben de tespitte bulundum. Tepitim şu:

bodyworlds diye bi sergi var sanırsam. ismini bile tam bilmiyorum. ama serginin reklamlarını çok gördüm ve anateması hakkında bilgim de var biraz. insanlar var. özel sıvı falan yapıp kadavraları sergilemişler. ben kadavra falan görmekten çok tiskiniyorum. yani yapamıyorum. filmlerde bile çok kötü oluyorumç

ayrıca bi tane bayan adını unuttum. bulmasına bulurum da üşendim de bakmaya şimdi. hani sanat galerisinde toplamış insanları kadın kadına sevişmişler falan. o işte. şükran moral. ayıp olucaktı sölemesem adını. yani bu kadının yaptığı işin mesajını da az çok anladım.

ama ben bu bodywolds ü anlamadım. yani bizim öldükten sonraki halimizi gösteriyo desem onu da göstermiyo. özel karışımlar, sıvılar falan öle kalmış onlar. bi doğallığı yok bana kalsa. bi de sevmiorm dedim işte.

ama diğer sergiyi gerçekleyip tepki toplayan hamfendi, toplumun saydamlaştığı ve artık herkesin herşeyine kadar bilindiği bir toplumu eleştirmeye çalışmış bi şekilde. tamm başka yolları da olabilirdi de. yapmış yani. bence o kadar da tepkiyi haketmemiş. keşke o sergi sırasında sadece onu izleyenlerin fotoraflarını vidyolarını çekseydi de bize bunu bi sergi olarak sunsaydı. herkesin kendiyle veya başkasıyla yaptığı bi durumu topluluk içinde görenleri bi göstereydi. ilginç olurdu bence. evet bu kadar.

bodyworlds seni ziyaret etmicem. çünkü tiksinçsin. ne kadar reklam da yapsan. ama şükran yarın bigün dediğimi yaparsan o zaman seni izlerim. yoksa internette neler var seni mi izlicem.




Hiç yorum yok: