6 Aralık 2010 Pazartesi

Bir haber üzerinden polislere küfür

Haber şu:

İSTANBUL - Bazı ajanslarda yer alan habere göre, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın rektörlerle düzenlediği toplantıyı protesto eden öğrencilere polisin müdahalesi sırasında 19 yaşındaki genç kız karnındaki bebeğini kaybetti.

Habere göre, Taksim İlk Yardım Hastanesine kaldırılsa da bebeğini kaybeden genç kız, ''Polislere ‘vurmayın hamileyim’ dememe rağmen karnıma tekme ve coplarla vurdular'' dedi.

İHD Avukatlarından Gülizar Tuncer'i arayıp bilgi almak istediğimizde Tuncer, olayın doğru olduğunu söyledi.
Kaynak: http://www.ntvmsnbc.com/id/25157478/

Radikalde de bir haber okudum. Darpa maruz kalan çocuklardan biri de sürekli kasıklarımıza vuruyorlardı şeklinde bir ibare kullanmış.

Polislerin daha önce gösterdiği art niyetli davranışlar nedeniyle bu haberin doğru olduğuna inanmış bulunmaktayım. Etliye sütlüye karışmayan godoş biri olarak ben, bunu protesto için bir toplanma olması durumunda ben de katılmak istiyorum. Haber verirseniz sevinirim. (Bunun arkası küfür içermekte)

Ya bu polisler orrrrrospu çocuğu çok net. Bunların eğitilmesinde emeği geçen herkes suçlu olduğu için onlara da orrospu çocuğu demek istiyorum. Hepsinin annesini itham altında bırakmaktan çekinmiyorum.

Hiç yorum yok: