5 Aralık 2010 Pazar

BLOG DEĞİŞTİ

Gördüğünüz üzere blogun şeklini değiştirmiş bulunmaktayım. Şimdi diceksiniz ki buna ne olmuş böyle, karışık kuruşuk olmuş. Ama bi sorun neden böle yaptım.

Blog düzken çok sıkıcıydı. Yeni yazı da yoksa hemen çıkılıyordu blogdan. Ama devirin değişmesi blogun da değişmesine sebep oldu. Artık yeni yazı yoksa bile sağda ve solda yer alan çeşitli insanlara falan bakarak da zaman geçirilebilecek.

Blog tamamen boşluğa hizmet eder gibi olsa da, eğlenceli bir arka planın eğlenceli sonuçlar doğurabileceğine inanıyorum. Peki eğlenceli ölümler de gerçekleşebilir mi? Gerçekleşebilir. Doğruduğuna inanıp öldüğüne inanmamak fıkralarda ne kadar saçmaysa, işte hayat da bir fıkra değil mi? hepimiz bir fıkranın satırlarında yer almıyor muyuz? Ben almıyorum. Saçmalıyorum.

Buraya kadar okumuşsanız şunu da okuyun da bize yardım edin:
Şikayetler ve sıkıntılar hakkında yorum yazın ki değiştirelim falan. Tenks.

Hiç yorum yok: