24 Mart 2015 Salı

Japonluk Ve Onur + "Vay beee" Şaşkınlığı -Saçmalık,Cehalet ve Bilgi Kirliliği İçerir-

Fon olaraktan.

https://www.youtube.com/watch?v=04F4xlWSFh0&list=PLQ9B-p5Q-YONFA4pkJ-cxoNFCfDezqtBi&index=1

Selam.

Japonlar onurludur. Azerice komiktir. Rus kızları güzel. Avrupalılar rahat. Almanlar çalışkan. Amerikalılar ırıspıçıcığı. Meksikalılar içinse Hayzınberge çektirdiklerinden başka büyük bi sıkıntımız olmadığından henüz ortak bi kanı geliştiremedik. Yan şehirlerimizin insanları ve komşu bölgelerimiz için söylenenler zaten bilinio. Arka mahalle ve karşı apartman için de bir çok şey söyleyebiliriz. Liseler ve ilk okullardaki çocuklar da kendi aralarında onlar şöyle bunlar böyle diye sürüyle tanımlama yapıolar.

Birilerinin hareketlerine imrenenler ve birilerinin hareketlerini sevmeyenlere baka baka geçti ömrüm yemin ediorm. Ve mesela yani Bukake (bkmynz) de bi Japon ürünüdür ama kimse çıkıp demez bi daha Japon görürsem yolumu değiştiricem diye çünkü kültürel herhangi bi araştırma yapmamış olabilirler o güne kadar. "Yalqızam yalqız" da Azericedir ve iyi bi gırtlaktan duyduğunda ağlatabilir insanı. Gül hadi o zaman "ehehehe yalgızam dedi öyle mi denir lan o eheh".

Artık halkları "Şunlar şöyle bunlar böyle diye ayırmayın nooooolur" ya da "Bir olalım" demicem ne bok yerseniz yiyin de herkesin aslında "1isi (birisi)" olduğunu bilmek neden bu kadar zor bunu çözemiyorum ben. Ben şimdi Japonya'da bi depoda, sorumlusu olduğum koliyi düşürüp içindekileri kırsam insanlar bana "Nie intaar etmio la bu?" die mi bakacaklar? Ya da hemen oracıkta "Lan ben bunu nası düşürürüm!! Nerde lan benim maket bıçaam" diye haykırarak dizlerimin üzerinde hiç de karizmatik olmadan Harakiri yapıp ölsem CNN-JAP "Türk depocu düşürdüğü koli sonrasında bunalıma girdi ve harakiri yaptı" diye bi haber mi yapacak? Net olarak sergileyeceğim davranış "Ehe. Abi ya. Ehe. Ben bunları kırdım da nası yaparız?" olur.

Şerefsiz Japon arıosanız 2.dünya savaşına bakmanızı önerebilirim. Irıspıçıcığı Amerika için de aynı kaynağı kullanabilirsiniz. Toplumsal bilincin dezenformasyona uğradığında nasıl reaksiyon verdiğini anlayabileceğimiz yerler ülkelerin savaşlardaki davranışlarıdır diye düşünüyorum.

Bişi diim mi. Birilerine fiziksel olarak zarar vermediğim sürece köprü yıkılmış, koli düşmüş, bardak kırılmış sikimde olmaz. Çünkü doğa o materyali yiyip kusarak tekrar sana geri sunabilir. Geri dönüşemeyen senin zekan ve bi daha yaşayamacağın hislerindir. Sen çelik halat üzerinde harcanan emeklerle kendi canını bir tutarsan ben buna gülerim abi kusuruma bakma -SEN GÜLME ÇÜNKÜ JAPONLAR ÇOK ÇİRKİN GÜLÜOLAR- Sen materyalle canını bir tut ve Japonyadaki aileni ve mühendisler odasını onurlandır. BİZE DE POLİTİKACILARIN HALA NEDEN İNTAAAR ETMEDİĞİNİ DÜŞÜNDÜRT.

Politikayı akça pakça insanların yaptığını bize düşündürten şey ne bilmiyorum ama çok saçma bi meslek olduğunu söyleyebilirim. "İnsanları temsil etmek" fikrini mesela en çok tanıdığım iki kişi üzerinde denesem die hayal ettiğimde bile dördüncü cümleme gelmeden ağzıma sıçtıklarını hissediorum. Muhakkak insanın kandırılarak yönetilme isteğinden doğmuş bi meslek işte. "Eveeet bizi artık tanıdın sayın vekilim hadi şimdi total algımızı hoş tutacak şeyler söyleyiniz ki oyumuzu atacağımız yer belli olsun". Yaşadığım süre boyunca beni etkileyebilen bir tane politikacı (yaşayanlardan) dinlemedim diyebilirim sanırım. Oy verdim ama. Çünkü zekam ancak bunu becerebilio. Şimdi benim zekam genel zekanın yarattığı şeylerden etkilenip bana bunu yaptırdı diye birilerinden intaar etmesini beklemiyorken başka insanların bu beklentiye girmesi bana şunu hissetirio:

KANDIRDINIZ BENİ. ORTALAMA ZEKA KONULARINDA BANA ANLATMADIĞINIZ ŞEYLER, SAKLADIĞINIZ FİKİRLER VAR. İVEDİ ŞEKİLDE BUNLARIN HEPSİNİ AKTARIN Kİ BEN DE BİRİLERİNİN İNTAAR ETMESİNİ İSTEYEBİLEYİM. HATTA LİSTE YAPAYIM "İNTAAR ETMELİLER LİSTESİ". YAYINLAYIM BURDA.

Hiç yorum yok: