9 Eylül 2015 Çarşamba

ANANI SATAYIM GELECEK KAYGISI SARDI LAN BENİ AZ ÖNCE

Evet doğru duydunuz. 09.09.2015 saat 13.19 da gelecek kaygım geldi. Hem de bu gün Dekatlon açılıodu burda çok sevinçliydim çıkışta bi gider saçma sapan şeyler alırım diodum. AMA GEL GÖR Kİ GELECEK KAYGISI ŞU ANDA YANIMDA VE BANA BANA BAKIYOR.

GİT LAN ŞEREFSİZ!!! YOK OL LAN!!! BÜÜÜÜRŞ!!!

At gibi bakıo adam resmen bildiğin çıldırıcam. Bişey daha önce hiç olmadığı kadar bönlükle bakıo. Eskiden olsa bi göz atar giderdi. Ufak bi el sallar ne biliyim bazen de yani hiç gelmediği olurdu. Şimdi bönleşti hayvanın oğlu. Varya gençliğim şu anda öldü gibi hissediyorum. Tüm yaşam enerjim bilmem neyim gitti offf dağlar yaman dağlar.

Bu dağlar konusuna değinmiş miydim daha önce bilmiyorum ama ne zaman bi sorun olsa dağlara çatan şarkı yazarına pek acaip bi uyuzum. Ne lan dağlar. Dağlar da dağlar. Bu kadar mal olur bi insan yani. Yok dağ varmış da gidemiomuş da. Yazdım galiba bunun hakkında ya. Hatırlayamadım. Enteresan.

Gelecek kaygısı abi. Neden peşimde şu anda bilio msn. Ben biliyorum işte...

Bir eylül akşamıydı. 1 Eylül akşamıydı gerçekten tarihli marihli. Dedim ki ben bu oyunu bozarım. Sildim fesbuku tivitırı watsapı falan. Bak 1 hafta geçti aha kaygı geldi. Lan ne güzel yumuş yumuş bi çocuktum ben ya. Hiç bişey düşünmeme gerek yoktu, ona tıkla, buna gül, şunu oku, buna geç, hadi hadi hadi hadi, daha hızlı yap bunları, tıkla da tıkla, tıkla da tıkla. Şimdilerde ise tık sayımda acaip bi düşüş, internetin görünmeyen diğer yüzü ve rahatlık bana GELECEK KAYGISINI getirdi. Buyur şimdi bunla uğraş.

Ben şu anda nasıl emekli (geleceği emeklilikten öte düşünemeyen adam) olacağımı hiç bilmiyorum. Emeklilikleriyle ilgili düşünen yaşıtlarımı görüyorum bazen bişeyler anlatıolar. Bireysel mi emeklilik eşeysel mi emeklilik böyle bi laflar bişiler. Nerden öğreniyonuz lan bunları. SGK gov mu. Allahım oralar çok sıkıcı abi ben o sitelere giremiyorum.

adsçgkljsadg. Lan bazen şöyle bişi oluo. Çalıştığım yere güvenmio bazı arkadaşlarım benim. Ayda yılda bi "Abi sen sgk na (artık nasıl deniosa işte hizmet dökümünü kastediolar yani) bakıo msn? Hani yatırmamazlık ediolar mı etmiolar arada kontrol et" falan gibi. Beni bi korku alıo abi. Neden oluo bilmiyorum ama :D Korku alıo yani ve o akşam eve gidersem kesin giriyorum sgk.gov.tr'ye. Tabi e-devlet şifremi bin kere unutunca o işlemi ordan yapamadığımı anladığım an o korku oluo panikli kalp krizi atakları.

-NEYDİ LAN BENİ E DEVLET ŞİFREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM. ARTIK HİÇ Bİ BİLGİME ULAŞAMICAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMM YANDIM BİTTTİİİİİİİMMMMM BEEEEN AMANIN DOSTLAR

diye haykırışlar ama yani yılda 1 kere bile kullanmıyorum yani :=) Hani devlet mevlet ya ister istemez panik. Sanki össye gircem de sınav sonucuma mı artık ne boka bakılıosa ona bakacam aq. Neymiş efendim hizmet dökümüne bakacakmış bilmem ne. Sonra abi bunu yaşadığım yılın o günü tekrar şunu hatırlıyorum "Sen bununla daha önce de karşılaştın mal mal hareketler yapma git başka bi siteden daha oluodu bu ordan bak". Gidiyorum buluyorum abi sgk dökümümü başka bi yerden. Sonra bakıyorum yani de ne bunlar anladın mı? Bu rakamlar bu numaralar ne yani. Yatırılan paraya bakıorum oha aq. Ya bi de şu geyiği kesin yapıyorum "Lan ben en son 5 sene önce hastaneye gittim bana geri versinler abi paramı" diip işi ciddiye bindiriorm ve iş hukuku avukat arkadaşlarımı arayıp "Alabilioz mu la harbi?" falan diye uzatıorm saate bi bakarsın 3 saat geçmiş. Yılan gibi geçio vakit gayet çık yani =)

Sizi bilmiyorum da ben bazen hayata askerlik gibi bakıorm. Bi gün şafak çok güzel atıo bi gün bitmek bilmio. "Oha süper hızlı geçti lan zaman" dediğimde sanki tezkere alıp çok mükemmel bir hayata başlıcam gibi. Ama bunlar hep hayal kırıklıkları. Bu hayat böyle olmadı diye bin kere anlatmışımdır belki. Harbiden olmadı. O huzuru bulamadım olm. Bitse de gitsek yani artık reankarneyse reankarne. Hazır dünya da patlamıo daha. Bin kere gider geliriz.

Gelecek demişken aslında biraz da damga olayları. Mesela öncelerde aklıma sürekli bişeyler gelirken bu ara bi durdu. Artık farklı düşünmek için extra zaman harcamam gerekio. Mesela "Hadi canbi biraz olaylara değişik açılardan bakalım. Hadi oğlum yaparsın. Heyt koçum benim." diye gazlamam gerekio beynimi. Acaba sarı kutulardan mı bu hale geldi. Adam sürekli uykuda abi nasıl düşünecek. Her gün sarı kutu, her gün sarı kutu bir gün sarı kutu... On gün yok. E nası edare ediyor? Edemiyor işte dolayısıyla. Yani en son düşündüğüm ilginç şey sıçmayı kolaylama makinasıydı onun da peşini bıraktım. Ben nasıl vuracam bu beyinle damgayı. Ben damgayı vursam vursam bu saatten sonra bi kaç belgeye falan vururum bence. Çok sıkıcı.

Para olayına zaten girmiyorum mümküm değil bir milyon dolarım nakit bi şekilde beni bekliyor olmayacak hiç bi zaman. Nasıl olmaz ya. Lan herkesin milyar milyor dolarlardan bahsettiği bi ülkede benim nasıl 1 tane bile milyon dolarım olmaz hayret edilecek iş. Herkes zeki ben mi aptalım yani?

Şu anda nah buraya yazıyorum bi gün o milyon doları bulucam ben. Ama öyle ama böyle. Ben o mlyon doları istiyorum arkadaş. Hmm. İstemiyorum vazgeçtim. Götünüze sokun milyon doları. Sen şampiyon olmayınca. Şampiyon olayım o zaman? Bişeyin şampiyonu. Geçen baktım kalecilere 40 yaşına kadar adam kaleci oluo yani daha fazlası da vardır. Neden dedim olmiim. 28 im şimdi. 2 sene çalışsam olurum herhalde dedim. Arkadaşa sordum olamazsın dedi. Olamadım. Çalışmadım ama olamadım yani. Adam bildi.

Bişeyde uzman olayım diye düşündüm. Sonra dedim Canberk (ıyk) sevdiğin bişeyde uzman ol bari de sıkılmazsın hem diye de ekledim. Baktım sevdiğim tek bi şey yok. O kadar çok şey seviyorum ki resmen bir pıtırcığım. Çirkin şeyleri de güzel şeyleri de seviyorum. Herbokolog olayım her boktan anliiim dedim. Sonra bi çalkantı bulantı. Yine olamadım. Benim içimde bişey olmayı engelleyen artı bişey daha var. Anne karnında kardeşimi falan mı yedim nedir. Bi insan yemişliğin acısı var gibi. Bi sıkıntı yani. Olamamak. Karkınç bişey.

Zamanında söylemişler abi zeki ama çalışmıo demişler. Sen bu tespiti yapana kadar çekip vursaydın beni en azından şimdi mundar olmazdım. Aha daha mı iyi oldu? Çek vur ya. "Sayın velim bu çocuk zeki ama çalışmıo o yüzden (kurma kolu çek bırak) vuruyoruz (bam) bu tip öğrencileri". Mükkemmel bir uygulama olurdu var ya. Of yaşam hakkı rahatlardı. Mallar elenirdi. Yeteneksiz kazma yetişmezdi daha. Talihsizlik olmuş abi hümanizm.

Ya tam o anda anneyle baba bu durumu normal karşılayıp ceplerinden çıkardıkları küçük bi mendil parçasıyla yüzlerine sıçramış olan kanların sadece bi kısmını temizleyip mendilleri ceplerine tekrar koysalar ya. "Çok sağ olun hocam napalım kısmet değilmiş =)" deseler. Ne güzel absürt absürt izlesek biz de. Hasiktir kısa film buldum lan galiba. Veli toplantısı gerginliğiyle akşam uyuyamayan çocuk falan ama o düzene göre yaşadığı korku. Oo. Bi sn. Ben senaryo yazmayı da bilmiyorum ki. Kısa film çekecekmiş haspam. Napacan lan kısa film mi çekecen sen? Çek çek festivallerde yayınlarlar ödül alırsın ordan da galalara katılırsın di mi ne güzel. Şampanya içip havyar mı yiceksin? Sen kim köpeksin lan film çekecek. Vine çekemezsin sen 7 sn ne filmi olm. Salak salak konuşuosn ya.

O diil böyle yazın yapılan önemli toplantılardan birinde ÇAPS diye buz gibi bi bira açıp içmeyi arzulamak fetişe girer mi? Bence fantazi arabesk diyebiliriz buna. Yani şöyle de bi görüntüye ihtiyacım var;

Bu tip açık hava bi kokteylimiz olsun ama mevzu da derin. Tüm protokol + dev sanatçılarlı bi organizasyon giyim kuşam o biçim ve herkesin elinde kırmızı tuborg kutusu. Kimi içio, kimini çoktan çarpmış, yıkılmayanlar, soğuk tenekeyi boynuna sürerek serinlemeye çalışanlar falan. İyi hissederdim görsem.

Hadi kaçtm ben.










Hiç yorum yok: