1 Eylül 2015 Salı

İki sevgilinin telefon konuşması with lyrics

K- Efendim?
A- Nağğpıyorsun?
K-Saağolasıın iyiyim sen napıyorsun?
A- Sen nerdasin kaşgü?
K- Ya sana dedim ya annem rahatsızdır. Ben acilen Bingöl’e gitmek zorunda kaldım.
A- E sen telefün ne kappatürsün ya! Olur mi böyla?
K- Ya kart evde bırakmıştım ondan yani. Ben döndüm. Kusura bakma. Sen napıyosun?
A- (Burundan nefes ver) Benim morali sıf-fır sıf-fır sıf-fır sıf-fır.
K- Niye ne oldu ya?
A- Sen bilmüyr missin!
K- Y,Ya kusura bakma dedim ya ya abartma lütfen.
A- Sen neyrdasın?
K- Ben şimdi Cizre’deyim.
A- Ben yağrın oraya geliyorüm.
K- Tamam
A- Sös mi?
K- Tamam!
A- Yemin et?
K- Valla gel. Tamam.
A- Bene görüşşen mi?
K- He he görüşürüm.
A- Nerda?
K- Cizre’ye gel.
A- Nerda nerda?
K- Ben evdeyim Cudi mahallesine gel.
A- Hay canım benim. Sena var ya, sena orda yeğ yeğrim yeğrim.
K- Yok ya smile ifade simgesi
A- Vallaha öperim yeğrim.
K- Tamam tamam anladım.
A- Nağpıyorsun?
K- Sağolasıııın iyidir seni düşünüyorum.
A- Sen bene düşünseydin yemmin ederim her dakka bene arecektin.
K- Tamam senin numaran kartta kayıtlıydı ondan sonra kart da evde kaldı Cizre’de kaldı ben Bingöl’e gittim. Eee ne var ne yok?
A- Hiç. Seni özledim.
K- Ben de seni çok özledim.
A- Ih haaaay canım benim. Seni seviyorum.
K- Teşekkür ederim.
A- Sen telefün kapatma ben biraz sonra seni areceğim.
K- Tamam.
A- Sös mi?
K- Söz söz. Bekliyorum ama.
A- Beni öpsena?
K- Yo valla seni öpmem.
A- Ne için?
K- Sana dedim ya olmaz.
A- Sen öyp!
K- Öpmem.
A- Ben öpüyorum.
K- Tamam.
A- (telefon iki kere öpülür)
K- Tamam görüşürüz.
A- Hııaay canım benim seni varya, seni öppeceğim bak.
K- Tamam.
A- Sös mi?
K- Tamam.
A- Hadi canım b(kayıt kes)

Hiç yorum yok: