13 Temmuz 2011 Çarşamba

Tatil

Tatil süper bişeydir de hocu, ben tatildeyken başkalarının da tatilde olması lazım. Önemli olan nokta buymuş.

Bütün günün fessbukta geçmesi falan, twitterdaki trending topic`ler, ntvspor ve ntvmsnbc.com gerçekten hiç de tatil diiller. Aslında okul varken de bunlar vardı. Hocu birileri kurtarsın kendini işten güçten de tatile çıksın.

Buradan bir sözüm de işverenlere;
Yani ne zaman arayacağınızı da haber verirseniz ben de ona göre plan yapiim. Ne biliim diyin ki ağustostan sonra eleman almicaz, haberin olsun veya görüşmeye çaarmicaz yani. Haber verin de ben de ona göre iş yapayım. Yani yeşil pasaport alma hakkım var, tatilim var, avrupada arkadaşım var ama gel gör ki hep birilerinden haber bekleyerek 3 ay yedim. Hayır bi de bi yere başvurduktan 1 ay sonra çağırıyosunuz. Neyse ya.

Sinirlendim evde otur otur. Tamam hadi. Tatil lazım tatil. Denize girmek lazım aslında. Net olur ya. Az yüzsem iyi olur.

Hiç yorum yok: